Tytuł: SUMOWA PASJA - Forum sumowe - Forum wędkarskie o sumach :: Łódka wędkarska ze sklejki .
Dodane przez tomek sztanka dnia 12.10.2015 14:30
#1
Wytnij piłą ścianę z oknem, wstaw łódkę i wklej co wyciąłeś. Tak w czeskiej animacji widziałem. Jak skończysz łódkę to powtórka.
To nie żart...
Dodane przez tomek sztanka dnia 12.10.2015 15:49
#2
Lubię wrzucić swoje 5 groszy do tematu ale tego to nie kumam w całości, już same nazwy odczynników wieją grozą.
Jednak zaglądać w temat będę...
Dodane przez Janusz81 dnia 12.10.2015 20:15
#3
Przeczytałem cały wątek i jestem Pełen podziwu i samozaparcia ze strony wykonawcy. Gratuluję świetnie wykonanej pracy chociaż jest jeszcze wiele do zrobienia ale projekt jest obiecujący
Chciałbym Zobaczyć wodowanie tej łódki
Dodane przez Slawomir Tabor dnia 12.10.2015 20:28
#4
Wodowanie będzie ogłoszone na forum . Na pewno .
Dodane przez Slawomir Tabor dnia 19.10.2015 22:34
#5
Dziś uruchomiłem ogrzewanie w stoczni . Nie straszne mi mrozy nagrzewnica i grzejnik w 40 minut ogrzała garaż z 12 na 20*C .
Teraz tylko trzeba zakupić sterowanie Euroster 2006 , będzie sterował wentylatorem i pompką CO .Wracam z pracy a tu 22*C w stoczni .
cdn.
Edytowane przez Slawomir Tabor dnia 01.01.1970 01:00
Dodane przez Slawomir Tabor dnia 22.10.2015 21:42
#6
Dokleiłem wzmocnienia bakist przy pawęży i w przerwie technicznej zrobiłem sobie dwa zamknięcia do tych bakist z blachy nierdzewnej .
Papier wodny od 400 do 2000 i pasta Tempo . Wiertarka z kółkiem filcowym .
cdn.
Dodane przez Slawomir Tabor dnia 26.10.2015 19:39
#7
Dalszy ciąg prac w kwasówce . Blacha pod silnik na pawęż , wykonana z 3 mm blachy .
Lusterko na miejscu .
Jeśli kiedyś będziecie chcieli zrobić coś na połysk z kwasówki lub nierdzewki , zwracajcie uwagę na to czy element nie jest porysowany lub zgięty . Cała Wasza robota pójdzie na marne przez jedną rysę lub wgniecenie .
cdn.
Edytowane przez Slawomir Tabor dnia 01.01.1970 01:00
Dodane przez Longin Bojanowski dnia 26.10.2015 19:48
#8
Tetryk, normalnie extra, robisz drugie dla mnie (może być bez polerowania).
Dodane przez tomek sztanka dnia 26.10.2015 20:14
#9
Cały czas jestem jako obserwator i powiem rewelacja.
Dodane przez Slawomir Tabor dnia 26.10.2015 20:26
#10
Nie ma sprawy Loniek przecież ten mały element w kształcie rynny , to Twój pomysł żeby silnik nie skończył jak Łukasza na zlocie .
Zapomniałem napisać łódka już jest legal byłem w Starostwie i zarejestrowałem
Dzięki Tomek za słowa otuchy bo ten zrzęda Tetryk II tylko mnie dołuje .
Numery fundne sobie w kolorze tła loga koszt 35 pln w Wołominie obok starostwa , loga też facet zrobi .
Edytowane przez Slawomir Tabor dnia 01.01.1970 01:00
Dodane przez Longin Bojanowski dnia 26.10.2015 23:50
#11
No to od dziś Tabor MA-UDŹ.
to dlaczego napisali MA-WOŁ.
Edytowane przez Longin Bojanowski dnia 01.01.1970 01:00
Dodane przez Lucas dnia 27.10.2015 00:09
#12
Sławek u mnie jest taka sama rynienka, silnik spadł bo puściły nity trzymające blachę.
Dodane przez tomek sztanka dnia 27.10.2015 02:11
#13
Sławek ma dobrze napisane, jak wejdziemy na pokład Loniek to zrozumiesz...
Dodane przez Cecula Damian dnia 27.10.2015 19:24
#14
Nie wiem czy to dobry pomysł aby polerować i robić takie śliskie mocowanie pod silnik- poza tym że ładnie wygląda.
Bałbym się zaczepić na czymś takim silnik, zwłaszcza że Wisła jest tak zróżnicowana głębokościowo.
Dodane przez Slawomir Tabor dnia 27.10.2015 19:54
#15
Damian ta polerka wytrzyma pierwsze mocowanie . Później będzie podrapana i porysowana . Jak coś się będzie dziać zrobię kratkę na szlifierce . Z drugiej strony pawęży będzie zamocowana druga osłona z tworzywa która amortyzuje drgania .
Dlaczego nie kupiłem aluminiowej blachy za 34 pln bo nie chroni pawęży od góry zawsze jest poobijana a u mnie jest sklejka a nie laminat która nie lubi wody .
Trochę jeszcze pogrzebałem przy mojej łódce ze sklejki . Skończyłem okuwać bakisty przy pawęży i zamocowałem fotele . Co ciekawe śruby przy fotelach były za krótkie a tu gwint drobny 1/4 calowy na 20 zwojów na 1 cal jeszcze nierdzewka . Ale już je załatwiłem i fotele są przykręcone .
Na pierwszym zdjęciu widać moje zamknięcie , miałem dość płacenia za zamki i zastosowałem śrubę z uchem oczywiście z nierdzewki . Myślę że tego typu zamknięcie zda egzamin bo trzyma fotel .
cdn.
Edytowane przez Slawomir Tabor dnia 30.10.2015 19:04
Dodane przez Marcin Skawinski dnia 28.10.2015 05:47
#16
Teraz z zamątowanymi fotelami widać że krypa jest naprawdę sporych rozmiarów!
Dodane przez tomek sztanka dnia 28.10.2015 06:35
#17
Czy ja dobrze przeczytałem, że ta łódka ze sklejki
BOI SIĘ WODY?
To znaczy ŁÓDŹ GARAŻOWA?
Raz wodowanie i do domu?
Taki Galeon do piwiarni na zamówienie?
Łajbka
imprezowa?
Dodane przez Lucas dnia 28.10.2015 07:17
#18
Sławek do sterowania wygodniej będziesz miał jak fotel będzie obrotowy. Wiem co mówię.
Dodane przez Slawomir Tabor dnia 28.10.2015 18:17
#19
Tomeczku zaczynasz znowu ze mną się droczyć . Oczywiście że sklejka każda boi się wody bo jest wykonana z drewna a dlaczego ano woda bardzo szybko wniknie przez obitą z farby i laminatu sklejkę ale trudno z niej wychodzi ( odparowuje ) .
Dochodzi do butwienia sklejki . Tego typu wykonana blacha do pawęży , zabezpieczy pawęż przed obijaniem przez pracujący silnik .
Łukasz nic z tego bardzo dużo musiał bym przerabiać żeby jeszcze dołożyć obrotnice do fotela tz podniesie mi fotel do góry i będzie za wysoko do siedzenia .
Dodane przez Lucas dnia 28.10.2015 18:51
#20
Ja mam obrotowy i jestem mega zadowolony. Przy sterowaniu dużo wygodniej, a i jak łódź ustawia się z nurtem to siadam bokiem albo nawet odwracam się tyłem, nogi wykładam za rufe i spinninguje.