Tytuł: SUMOWA PASJA - Forum sumowe - Forum wędkarskie o sumach :: Moje Wędkowozy

Dodane przez Mateusz Wisniewski dnia 22.01.2016 20:48
#1

u Panie na bogato PL

Dodane przez Marek Bukowski dnia 23.01.2016 19:02
#2

W takim to można się wygodnie wyspać i podjeść .Graty jest gdzie włożyć , nie jest wysoki to i w lesie daję radę ,napęd na dwie osie . Pierwszy raz widzę takie t4 .

sumowapasja.pl/images/imagehost/c4015b7f368e6b4871809f49debe0579_resized.jpg

Edytowane przez Marek Bukowski dnia 23.01.2016 19:09

Dodane przez robix dnia 23.01.2016 20:05
#3

No to już bajka .Na zachodzie jest dużo przerobionych t4 za nieamałe pieniądze ( czasem wartość auta lub więcej). Ale pewnie właściciele niechetnie sie z nimi rozstają a jak ida to do znajomych lub kogoś z rodziny .Trafić takie auto i jeszcze w cenie t4 to trzeba mieć naprawdę dużo szczęscia.

Edytowane przez robix dnia 23.01.2016 20:10

Dodane przez robix dnia 23.01.2016 20:25
#4

Jakby ktoś takim cudem podjechał na ryby to chciałbym widzieć miny wędkarzy .&

Ale sprzęt na wypady w dużym gronie ( zloty ) pierwsza klasa.

Edytowane przez robix dnia 01.01.1970 01:00

Dodane przez Robert dnia 23.01.2016 20:36
#5

Orzeszty ja pierdziu toż to powinno być nasze flagowe - forumowe wozidlo

Dodane przez Semi dnia 23.01.2016 20:42
#6

Brrr, pszczoła( tak je nazywamy), sala operacyjna lub autobus sztabowy na podwoziu Star 660. Dobrze że to już wycofali, a budy przebazowali na Stara 266. Mamy kilka z podwoziem Star 266, używamy na poligonach, ale w 21 wieku już niewiele ich się używa, bo zimą nieszczelne, zwichrowane, wymagają płaskiego terenu żeby rozstawić. Szkopuł w tym że te na podwoziu Stara 660 w terenie mogą spalić nawet około 60 litrów benzyny a nawet i więcej. E

Edytowane przez Semi dnia 01.01.1970 01:00

Dodane przez Jan Brzozowski dnia 23.01.2016 20:45
#7

Paliwożerna cholera jest. Jeździłem w wojsku Starem 660. Żarł 50 litrów benzyny na setkę O

Dodane przez Marek Bukowski dnia 23.01.2016 20:46
#8

Praktyczny ale chyba jako stacjonarkaI ,rozrusznik manualny wisi z przodu .Same zezwolenia i opłaty roczne to nie małe koszta .

Dodane przez Semi dnia 23.01.2016 20:47
#9

VGPatrol napisał(aM

Semi, surowce tanieją, a Pszczoła z forumowym logiem na brzegu Wisły pod Płockiem i w doborowej obsadzie - to byłoby coś D


No ba, pewnie że sensacja była by na skalę krajową. D

Edytowane przez Semi dnia 01.01.1970 01:00

Dodane przez Mariusz Nowak dnia 23.01.2016 20:49
#10

Takim bykiem to można wjeżdżać do wody i bojki z paki wiązać.

Dodane przez Robert dnia 23.01.2016 20:53
#11

Semi napisał(aM

Brrr, pszczoła( tak je nazywamy), sala operacyjna lub autobus sztabowy na podwoziu Star 660. Dobrze że to już wycofali, a budy przebazowali na Stara 266. Mamy kilka z podwoziem Star 266, używamy na poligonach, ale w 21 wieku już niewiele ich się używa, bo zimą nieszczelne, zwichrowane, wymagają płaskiego terenu żeby rozstawić. Szkopuł w tym że te na podwoziu Stara 660 w terenie mogą spalić nawet około 60 litrów benzyny a nawet i więcej. E


E tam pali ,poszedłby na podtlenek gazu i do przodu

Dodane przez Mateusz Wisniewski dnia 23.01.2016 21:11
#12

Oj tam Jeep palił w terenie też około 60 podlenku

Dodane przez Semi dnia 23.01.2016 21:26
#13

Gaziora to by pewnie ze stówkę ożłopał. Panowie pracowałem na warsztacie prawie 15 lat, naprawiałem te pszczoły i nie chciałbym takiej za darmo, to jedna wielka jeżdżąca skarbona, jedynie układ jezdny jest zajebisty. Żeby się tym wyrobić na małym rondzie to kierowca musi mieć pomoc od pasażera, bo inaczej nie poradzi z kierownicą.H

Edytowane przez Semi dnia 01.01.1970 01:00

Dodane przez Jan Brzozowski dnia 23.01.2016 21:33
#14

Fakt, na poligonie w lesie miałem ręce powyrywane ze stawów E

Dodane przez Slawomir Tabor dnia 23.01.2016 21:47
#15

Kupiłem w Łomży takie podwozie od pontonowca . Nad Liwcem po łąkach palił 50l/ 100km Q ale była frajda jak zderzakiem torował sobie drogę .
Potem sprzedałem do straży .

Dodane przez Wisniewski Michal dnia 23.01.2016 21:55
#16

Oj tam. Poldonem nieraz też 4 łapy były potrzebne, żeby zawrócić U

Dodane przez Marek Bukowski dnia 23.01.2016 22:23
#17

U mnie polonez już był na wspomaganiu 1.6 gle 96r ,do 130 szedł tylko na podtlenku .Pierwsze auto jakim jeździłem ,roku nie miał jak go rozwaliłem .

Dodane przez Robert dnia 23.01.2016 22:31
#18

A mój poldi z Giżycka do Wawy potrafił 5 oleju wchłonąć

Edytowane przez Robert dnia 23.01.2016 22:32

Dodane przez Wisniewski Michal dnia 23.01.2016 22:32
#19

A można i tak. CEFo zaprzęg U

sumowapasja.pl/images/imagehost/94d7c027576cccb51e123f00a003235e.jpg

Dodane przez Marek Bukowski dnia 23.01.2016 22:38
#20

Robert napisał(aM

A mój poldi z Giżycka do Wawy potrafił 5 oleju wchłonąć


T Chmura pewnie była jak w wyprawach Baltazara Gąbki .T