Aby w pełni korzystać z serwisu ../ należy się zarejestrować.
Można to zrobić
TUTAJ
Zapraszamy na SUMOWA PASJA - Forum sumowe - Forum wędkarskie o sumach
Ten aplet jest widoczny tylko dla niezarejestrowanych użytkowników!

Translate

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Aktualnie online

· Goście: 1

· Użytkownicy:


· Łącznie użytkowników: 2,439

· Najnowszy użytkownik: Bradleybip


NASZ FANPAGE

Zobacz temat

 Drukuj temat
Diamantowy
Witam, poszukuję dobrej echosondy do wyżej wymienionej kwoty. Nie znam się kompletnie na tym sprzęcie i nie wiem co wybrać. Wiem, że Garmin ma dobry sprzęt ale dosyć drogi. Może korzystacie z jakichś mało znanych marek ale równie dobrych jakościowo, tylko tańszych. Dzieki.
 
http://podbierak.pl/
Jan Brzozowski
Najpierw musisz wiedzieć, czego po sondzie oczekujesz. Jeśli chcesz tylko poznać głębokość i ukształtowanie dna, to nada się prawie każda. Jeśli chcesz zobaczyć więcej, dokładniej i w dodatku w kolorze, to niestety cena idzie wtedy w górę.
Edytowane przez Jan Brzozowski dnia 30.07.2014 19:33
Życzę wszystkim sumów 2+ pozdrawiam, Tetryk I U
 
Longin Bojanowski
Niedrogie są Condory. np Echosonda Condor F-238. albo inne tego typu.

np.http://sumowapasja.pl/forum/viewthread.php?thread_id=135
Byłem kiedyś użytkownikiem FS. Ale wolę być tutaj.
LONIEK, "TETRYK II"
 
Lukasz Karasiewicz
Ja używam Lowrance X-4 PRO i daje radę.
Uwolnij pasję
 
Lucas
Lowrance Mark 5x też można w dobrej cenie kupić a to już jest fajne echo. dobry stosunek ceny do jakości mają. No i już przez wiele osób sprawdzone.
 
Robert
Wlasnie Lukasz wiem ze Ty masz 5x a który model?

Doradźcie która wybrać - cena - jakość

Echo do plywania za sumem szczupakiem spod lodu za okoniem
Rzeki i starorzecza
Lowrance 5x pro
Lowrance-Mark-5x-DSI
Lowrance Elite-5x HDI

Lowrance Elite-5 CHIRP
Lowrance Elite-5M HD