|
maweric |
Dodany dnia 15.12.2020 19:20
|
pasjonat
Miejscowość: Radom
Postów: 353
Data rejestracji: 27.03.2015
|
|
|
|
|
stan2010 |
Dodany dnia 15.12.2020 19:52
|
pasjonat
Miejscowość: Warszawa (Gdańsk)
Postów: 248
Data rejestracji: 18.01.2016
|
BMS jest ustawiony na sztywno, a zaprogramować można ładowarkę na zadany poziom. Pytanie było, dlaczego producent silników nie zaleca stosowania Li-fe 4S. Ograniczenie ładowania ogranicza możliwości baterii.
PS. problem dotyczył Li-fe, a nie Li-ion...
Pozdrawiam |
|
|
|
maweric |
Dodany dnia 15.12.2020 21:59
|
pasjonat
Miejscowość: Radom
Postów: 353
Data rejestracji: 27.03.2015
|
Proponuję używać stwierdzenia, chyba BMS ustawiony jest na sztywno. Używam BMS w który możesz programowo ustawić wszystkie parametry.
Wracając do tematu chodzi o za wysokie napięcie z Lifepo i Li-ion 4S. ( producent silników się zabezpiecza ) , kilka osób z JB pływa na HASWING Protruar 1.0 R2 65Lbs 12V i nic się nie dzieje , na lifepo oczywiście. Bo nie dotyczy to Li-ion 3S |
|
|
|
Jacek Bartnik |
Dodany dnia 16.12.2020 14:27
|
pasjonat
Miejscowość: Łódź
Postów: 829
Data rejestracji: 22.06.2013
|
Mam pytanie odnoście aku do silnika i echosondy.Mianowicie co radzicie, jeden aku do wszystkiego czy do echosondy osobny? |
|
|
|
maweric |
Dodany dnia 16.12.2020 15:41
|
pasjonat
Miejscowość: Radom
Postów: 353
Data rejestracji: 27.03.2015
|
Mam echo Garmina 72 i Minkote 55 traxisa i używam 2 oddzielne akumulatory , na jednym aku czasami siało , jak poruszałem przewodami przestawało. Pewnie to wina ekranu od któregoś przewodu od echa. |
|
|
|
stan2010 |
Dodany dnia 16.12.2020 21:05
|
pasjonat
Miejscowość: Warszawa (Gdańsk)
Postów: 248
Data rejestracji: 18.01.2016
|
Sorki... mea culpa, że uogólniam++
Mam styczność z Li-ion'ami max 3500mAh, a tam BMSy 'na sztywno'...
Rozdzielam zasilanie 'czystej elektroniki' od zasilania napędów.
Pozdrawiam |
|
|
|
maweric |
Dodany dnia 16.12.2020 21:52
|
pasjonat
Miejscowość: Radom
Postów: 353
Data rejestracji: 27.03.2015
|
Od niedawna bardzo dużo parametrów można w niektórych BMS z bluetooth ustawić przez aplikacje. Najważniejsze - zablokować ładowanie akumulatora poniżej O stopni Celcjusza. |
|
|